Attentie:

Wegens de maatregelen tegen het covid-19 virus is onze showroom alleen op afspraak geopend. Let op: lever- en afhaaltijden zijn langer dan u gewend bent.

Door de enorme drukte zijn de leverings- en afhaaltijden langer dan uw van ons gewent bent. Wij nemen contact met u op wanneer u uw bestelling kunt afhalen. Als u u per iDeal betaald in de webshop, dan kunnen we alles contactloos laten verlopen.

Klik hier voor meer informatie over onze maatregelen en de levertijden.

Welke maatregelen nemen wij vanwege het Coronavirus?

Let op: Voor u en onze gezondheid is i.v.m. het Coronavirus onze showroom en magazijn tot en met 28 april  2020 alleen op afspraak geopend! Zie onze aangepaste maatregelen.
We geven geen handen, nemen geen contant geld aan en u dient zelf in te laden. Hartelijk dank voor uw begrip.

Wat gebeurt er nadat uw een bestelling heeft geplaats?

Hieronder leggen wij uit wat u kunt verwachten.

Online bestelling:

Nadat u bij ons een online bestelling heeft gedaan, zult u direct een bevestigingsmail ontvangen met daar in uw bestelnummer, uw bestelling, betaalwijze en het afleveradres. Tijdens het bestelproces heeft u aangegeven of u uw bestelling komt afhalen of dat we deze moeten bezorgen. Controleer a.u.b. alles goed!

Levertermijn:

Let op: de leveringstijden zijn door de extreme drukte opgelopen naar minimaal 2 weken.

Wij trachten binnen 2 tot 9 werkdagen te leveren, dit gebeurt ook bijna altijd, maar soms kan het langer duren. Bijvoorbeeld als iets is uitverkocht en op nieuw geproduceerd moet worden of dat u producten heeft besteld van verschillende leveranciers. Elke leverancier hanteert andere levertijden, wij houden dan in dit geval de langste levertijd aan.

Wij raden u ten zeerste aan om eerst u materiaal in te kopen en dan pas plaatsing in te plannen. Wij helpen u graag met het voorbereiden daarvan.

Bezorging of Afhalen:

Wanneer wij u bestelling compleet hebben, gaan we deze aanbieden voor transport. Dit kan op verschillende wijze gebeuren.

Afhalen bij de Tuinhoutcentrale

Wanneer uw bestelling compleet is en uw deze wenst af te halen bij de Tuinhoutcentrale, zal per mail of telefonisch een bericht van ons ontvangen. 

Afhaaladres: Barwoutswaarder 89A te Woerden

Aanhangwagen

Mocht u niet in het gelegenheid zijn om een aanhangwagen te kunnen regelen, dan mag u kosteloos de aanhangwagen van de Tuinhoutcentrale lenen. Dit na overhandiging van een kopie rijbewijs en nadat wij uw kenteken hebben genoteerd. Als blijkt dat er achteraf schade of verlies is op getreden, dan worden de kosten geheel aan u doorberekent. Wilt u gebruik maken van deze service, graag van tevoren overleggen i.v.m. de planning.

GLS

Het leveren van kleinere pakketten tot 32 kg en met een gordelomvang* van maximaal 300 cm, werken wij samen met GLS. Zodra wij het pakket aanbieden, zal er per mail een track & trace nummer naar u worden gemaild. Deze is pas in de avond actief, wanneer het pakket is aangekomen in het depot van GLS. Met deze track & trace nummer kunt u uw pakket volden. Niet thuis, dan proberen ze het de volgende dag weer!

Tuinhoutcentrale Transport

Is uw bestelling wat zwaardere en kan deze bijvoorbeeld op een pallet of met een steekwagen afgeleverd worden, dan komen wij het brengen. Zodra wij uw bestelling hebben ingepland voor transport zullen zij z.s.m. contact met u opnemen om samen een leveringstijd in te plannen.

Vuik & Zn Expeditie

Vuik & Zn nemen de grote, zware en langere bestelling voor hun rekening. Op basis van onderstaande kaart wordt de planning gemaakt. Zodra wij uw bestelling hebben aangeboden, zal Vuik Transport deze bij ons afhalen (maandag of woensdag) en de eerst mogelijk dag waarbinnen uw regio valt inplannen. Wij laten u per mail weten welke dag dat zal zijn en geven het telefoonnummer van Vuik & Zn Expeditie, welke u 1 werkdag van tevoren na 15.00 uur kunt bellen om te horen welk dagdeel ze komen afleveren.

landelijke kaar nederland

Tijdstip

Het tijdstip welke is afgesproken om te leveren, is altijd een indicatie. Vanwege diverse externe factoren zoals verkeer, moeilijk bereikbaar locatie of andere onvoorzienbare omstandigheden, kunnen er geen garanties worden gegeven. Om dit enigszins te voorkomen, is het belangrijk dat u aangeeft als er enige belemmering kan ontstaan bij het afleveren. Het is van belang dat u thuis bent bij het afleveren van uw bestelling. Het is transport een kostbare aangelegenheid en er komt veel bij kijken. Mocht u niet thuis zijn, dan zullen wij proberen alsnog te lossen. Lukt dat niet, omdat er geen geschikte losplaats is, zullen wij u bestelling retour nemen. Bij een nieuwe leveringsafspraak, zullen de kosten weer in rekening worden genomen.

Tijdens de feestdagen

Tijdens de feestdagen is de levertijd aanzienlijk langer. Dit heeft te maken met lage voorraaden i.v.m. het einde van het tuinseizoen en dat al onze leveranciers gesloten zijn. Houd tijdens het plannen van uw werkzaamheden hier a.u.b. rekening mee.

Weekend

Het is niet mogelijk om uw bestelling in het weekend af te leveren.

Spoedlevering

Wanneer u met spoed iets nodig heeft, is het raadzaam om dit met ons eerst te bespreken. Wij gaan dan kijken of we iets kunnen regelen. Het kan zijn dat hier extra kosten worden berekend.

Waddeneilanden, Belgie en Duitsland

Woont u op de Waddeneilanden, Belgie en Duitsland, neem a.u.b. contact met ons op. Voor deze regio's kunnen er extra toeslagen berekend worden.

 Kosten levering

 

Tot 10 kg

Tot 32 kg, gordelomvang* max 300 cm

Pallet vervoer of bouwpakketten met steekwagen

Zware of langere lengtes met kooiaap

België/Duitsland

GLS

€ 6,95

€ 13,25

 

 

 

Griffioen Transport

 

 

€ 45,-

 

€ 75,-

Vuik & Zn Expeditie

 

 

 

€ 75,-

€ 100,-/€ 150,-

Boven

€ 1750,-

 

 

 

Gratis

€ 100,-/€ 150.-

 

* De maximale gordelomvang (2 x de hoogte + 2 x de breedte + 1 x de langste zijde van het pakket) mag maximaal 300 cm bedragen